cinenden naar Canada & USA 2016

Niagara watervallen

Hoi,

Vandaag alleen een kort bericht omdat ik erg moe ben... Vanmorgen om 08:00 uur vertrokken uit New Haven voor een 7 en een half uur durende autorit naar Niagara. Het was een rustige en mooie rit. Omdat we vanuit Amerika kwamen hebben we vanmiddag eerst de amerikaanse kant bekeken, en zijn we naar beneden gegaan waar we op houten plateau's een prachtig zicht op de watervallen hadden... je kreeg een poncho aan en dat was geen overbodige luxe. Dit leverde mooie fotoos op en de gopro heeft ook mooie beelden opgenomen.... wordt een gave film !!! Hier hebben we in het hardrock cafe gegeten en toen de grens met canada over...dit duurde minder dan 1 minuut...wat een geluk... het was nog zeker 50 meter rijden naar ons hotel... zo dichtbij. Vanavond de canadesche kant in het donker bekeken en in het reuzenrad geweest voor een nog mooier uitzicht...erg leuk. Nog even een bierproeverijtje gedaan en nu heerlijk slapen... maar eerst even inchecken voor de terugvlucht van morgenavond.

Doei, Cinenden

tessa

Ja helaas het zit er bijna op, maar jullie kunnen terugkijken op een supermooie reis. Geniet er nog van en een goede terugvlucht.

Willem

Broertje en zusje, jullie kunnen terug kijken op weer een geweldige ervaring. Goede reis terug! Ik heb samen met Cora genoten van al jullie avonturen. Bedankt hiervoor. Tot snel..

Pa en ma Scholte

Het is voorbij gevlogen, maar zoals we hebben kunnen lezen, hebben jullie enorm genoten en wij met jullie. We wensen jullie een heel goede reis naar huis. Heel veel liefs van pa en ma.

Magnus en Janny

De reis is weer voorbij. Maar wat hebben jullie prachtige herinneringen hieraan. Wij hebben op afstand met jullie mee
genoten. Wij wensen jullie een voorspoedige reis terug naar ons eigen mooie landje. Ook daar hebben ze kreeft hoor.
Bedankt voor alle mooie plaatjes en brieven.
We zien al weer uit naar een volgende reis.