cinenden naar Canada & USA 2016

Laatste dag...

Inmiddels zijn we aangekomen op het vliegveld van Toronto en wachten we op ons vliegtuig die met 40 minuten vertraging zal arriveren. Nadat we vanmorgen wakker werden hebben we heerlijk ontbeten in ons motel. Hierna zijn we de watervallen aan de canadese kant bij daglicht gaan bekijken. Nadat we dit natuurgeweld hebben bezichtigd zijn we naar het Imax theater geweest om de film 'Niagara miracles, myths and magic' te bekijken. Deze film verteld de geschiedenis van de watervallen. Na deze film hebben we de daredevils exibition bekeken. Een tentoonstelling over mensen die in houten tonnen en zelfgebouwde drijvende 'dingen' de watervallen zijn afgegaan… sommige hebben het overleeft en sommigen ook niet…veel van deze vervoermiddelen werden hier tentoongesteld. Hierna hebben we bij 'Hooters' wat gegeten en gedronken. Na nog wat rondgelopen te hebben hebben we een 6d animatiefilm over het wilde westen bekeken…dat was leuk.

Omdat we nog wat tijd te doden hadden zijn we maar de kroeg ingedoken… (de zelfgebrouwen biertjes van Niagara brewing beviel ons goed) rond 18:00 uur zijn we in de auto gestapt voor de laatste 100km in onze Dodge…snik. Het goede nieuws is wel dat ik een sms kreeg van de opel dealer dat we morgen direct na thuiskomst onze nieuwe auto kunnen ophalen!!!

Lieve mensen het zit er weer op…. Hartelijk dank voor de interesse in onze belevenissen en graag tot in maart 2017 wanneer we weer naar Amerika zullen reizen. Deze keer wordt het Atlanta en Tennessee samen met Esther, Stefan en de kleine Sanne…. We kijken er naar uit.