cinenden naar Canada & USA 2016

Toronto, ontmoeting met Gilbert en Kathryn

Vandaag hebben we afgesproken met mijn neef Gilbert en zijn vrouw Kathryn. Om 10:00 uur komt er een enorme Ford F250 voorrijden met een heel klein mannetje achter het stuur. Als eerste zijn we naar de Starbucks gereden voor een goede kop koffie en om een beetje bij te praten. Hierna zijn we naar de CN tower geweest met z'n vieren. Deze toren is 553 meter hoog, voor het idee... De top van de euromast is 185 meter hoog. De eerste stop met de lift was op 346 meter (114e verdieping) .... Wat een prachtig uitzicht !!! Wat er leuk was is dat er een vliegshow aan de gang was vanwege labourdayweekend...Wow!!! Hier hadden ze ook een glazen vloer... Ga erop staat, zitten of liggen en kijk in een gat van bijna 350 meter diep... En ja mensen zelf ik heb erop gelegen !!!! Toen met de lift door naar de skypod op 447 meter (147e verdieping).

Van deze hoogte hadden we honger gekregen... Dus even lunchen bij Amsterdam een restaurant aan lake Ontario, om vervolgens een wandeling over de boulevard te maken. Vervolgens hebben een autorondrit door deze prachtige stad gemaakt en zijn we o.a. naar het Distillery district en China town geweest.... Wat een leuke en gezellige stad zeg, echt een aanrader. Ook het weer zat erg mee..zo'n 25 graden en een strak blauwe lucht.

Vervolgens zijn we naar Mississauga gereden en hebben we gegeten in het Symposium cafe een voor deze regio erg goed en gezellig restaurant. Hierna zijn we rond 22:30 uur weer veilig bij ons hotel afgezet. Wij hebben erg genoten van deze leuke dag en willen hierbij Gilbert en Cathryn nogmaals heel hartelijk voor bedanken !

Nu lekker slapen en kijken wat morgen ons weer brengt...

Magnus en Janny

Geweldig om je familie weer eens te zien.
Magnus heeft Gilbert ontmoet in Engeland met het jubileum,
waar alle 5 staffbands van de wereld waren.
De CN Tower hebben we bezocht in 1976 met mijn ouders, toen wij drie weken een tour door Canada maakten.
Canada is een prachtig land, geniet ervan en we zien uit naar het volgende nieuws.
Magnus en Janny

ETQ

pfff CN tower? Stom ding, jullie doen net alsof dat iets bijzonders is. Nou, wij waren er lekker ook een paar weken geleden.
En ik ben niet op de glazen vloer geweest. Durfde ik echt wel, maar ik wilde het gewoon niet.
En ik vind de euromast toch veel mooier.

E

(Dikke knuffels en veel plezier nog in die stomme Challenger van jullie.)

Ma en Pa v.d.Bout.

Heel leuk om zo ver van huis familie te ontmoeten he !Wij kunnen ons indenken dat dit voor jullie heel bijzonder geweest moet zijn.Erg leuk hoor !
Geniet intussen lekker verder van alles,wees voorzichtig en een hele fijne tijd gewenst.Lieve groetjes Bye , bye voor nu en tot de volgende mail . Doei....Ma en Pa .