cinenden naar Canada & USA 2016

Northeast Harbor

Vandaag hebben we een rustdag... Heerlijk uitgeslapen... Toen even kijken naar de 'Rotterdam'.... Leuk gezicht zo'n bekende schuit zo'n eind van huis.

Daarna de auto gepakt om de omgeving verder te verkennen. Bij een benzinestation werd ik voor de zoveelste keer aangesproken door iemand die onze auto zo mooi vond... 'What a sweet ride that is'.... Leuk. Toen doorgereden naar Bass Harbor voor een brunch... Vooraf een clam chowder, een dikke vissoep met vis en schelpdieren, en toen verse kreeft op een broodje...was weer een feestje. Vervolgens zijn we naar de oude vuurtoren van dit plaatsje gereden. Nadat we hier een paar mooie kiekjes hadden geschoten zijn we weer richting Acadia NP gereden waar we een deel van de middag hebben doorgebracht op het strand van Echo lake. Het weer was top 32 graden en een blauwe lucht. Vervolgens weer terug naar ons hotel, onderweg wat broodjes gekocht voor vanavond. Hier aangekomen nog even een duik in het zwembad en op ons terras war gegeten. Nu lekker chillen, boekje lezen, verhaaltje schrijven en op tijd het mandje in....