cinenden naar Canada & USA 2016

Plymouth

Hallo,

Vanmorgen in Boston hebben we nog een wandeling gemaakt door Boston Common, het park. Hier wonen veel eekhoorns en Cindy wilde nog een paar mooie fotoos schieten terwijl we deze beestjes nootjes voerden, en ik moet zeggen de kiekjes zijn mooi geworden....foto's volgen. Hierna uitgecheckt in ons hotel en met de auto richting Plymouth gereden, een vissersdorpje aan de rand van Cap Cod waar de komende dagen zullen verblijven. Hier aangekomen hebben we de Mayflower II bezocht. Dit is een houten boot waarmee de eerste pelgrims richting het beloofde land zijn gereisd... Best een klein schuitje... En er gingen 102 passagiers aan boord... De reis van europa naar hier duurde gemiddeld 66 dagen.

Na deze inspanning was er tijd voor ontspanning en hebben we vanmiddag heerlijk aan het zwembad in het zonnetje gelegen. Vanavond heerlijk gegeten en op de terugweg hoorden we goede muziek uit een tentje... Er was een bluesband aan het optreden in een plaatselijke kroeg... Hier hebben we nog een klein afzakkertje gehaald om vervolgens heerlijk onder de wol te kruipen...tot morgen.

Doeiiii, Cinenden

Tessa

Hoe is de temperatuur tot nu toe?

ETQ

Het begint een beetje een ritueel te worden.
Wakker worden, verhaaltje lezen, opstaan.

Voor het weekend graag een extra lang verhaal!

Pa en ma Scholte

We beginnen iedere dag met jullie leuke reisverslag. We genieten mee. Dikke knuffel

Ma en Pa v.d.Bout

Allereerst van harte gefeliciteerd , want vandaag is jullie trouwdag.Maak er iets leuks van en weet dat wij aan jullie denken.Geniet verder van al het moois wat jullie nu beleven.We wensen jullie nog een fantastische tijd daar en tot de volgende mail . Lieve groetjes , Ma en Pa , doeiiiiiii .

Willem

Ook van uit Gouda van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag ik zou zeggen ga eens lekker eten saampjes ....
Leuk om jullie enthousiaste verhalen te lezen dus ik hoop dat er nog vele mogen volgen.
Proost op jullie 17 jarig huwelijk!!

Edwin

Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Leuke verhalen. Geniet er nog van

Cindy

Tess; zo tussen de 25 - 30 graden. Dus we komen poeppie bruin terug

Bedank voor de felicitaties; superleuk, we gaan straks heerlijk uit eten